martes, 31 de diciembre de 2013

TOT S'ACABA...

Aquesta és la última entrada de l'any i amb aquesta tanco tot un semestre però no significa que aquí acabi tot. 

Complementar l'assignatura de COED i de GITIC amb aquest blog m'ha servit per aprendre a buscar informació útil i m'ha agradat molt poder compartir-la amb tots vosaltres. 

Desitjo que les meves publicacions hagin estat útils i interessant i sobretot hagin pogut ser d'ajuda per aquells que han entrat a consultar el meu blog. Molt bon any nou a tots vosaltres i vull acabar dient que aquí no acaba tot, queda molt camí per recorre! 



2 comentarios:

  1. Carlota! quina pena que ens diguis adéu... Espero que continuïs amb el teu blog! Per cert! T'he agafat la teva foto per acomiadar també el meu blog, es que m'ha agradat molt, un petó wapixima!

    ResponderEliminar
  2. Felicitats Carlota, m'agrada molt el teu blog!

    ResponderEliminar